Witaj na moim blogu!

dieta optymalna, dieta lchf, dieta ketogeniczna

KOKTAJL TRUSKAWKOWO-ORZECHOWY (keto, LCHF, bez glutenu i cukru, redukcja)

2.7/5 - (6 ocen)

Pyszny i bardzo łatwy oraz szybki do przygotowania koktajl truskawkowo-orzechowy to propozycja na posiłek o każdej porze dnia. Polecam zarówno na śniadanie, lunch, deser czy kolację, ale też jako posiłek potreningowy. Idealny dla osób, które nie mają czasu na szykowanie i jedzenie rano, w ciągu dnia a nawet w drodze. Sprawdzi się także na dietach płynnych np. podczas leczenia ortodontycznego. Połączenie smaków truskawek, jogurtu skyr oraz orzechów pecan daje niesamowity efekt finalny. Warto wspomnieć, że orzechy pecan to jedne z najszlachetniejszych gatunków orzechów. Posiadają delikatny maślany smak i aromat. Charakteryzują się wysoką zawartością witaminy B1 oraz cynku. Niewątpliwym atutem tego przepisu jest także jego uniwersalność, ponieważ wystarczy jedynie zmienić proporcje poszczególnych składników by dopasować go pod swoje makro i cel, jaki chcemy zrealizować za pomocą diety.

Składniki – koktajl truskawkowo-orzechowy

Przygotowanie

Truskawki umyć, osuszyć i usunąć szypułki.

Następnie owoce umieścić w blenderze, dodać jogurt, orzechy i olej MCT. Opcjonalnie dosypać słodzik do smaku w zależności od preferencji.

Całość zblendować do uzyskania gładkiej konsystencji.

Gotowy koktajl można przechowywać w lodówce przez max 2 dni.

BTW całości z w/w składników (bez słodzików): 345 g, 508 kcal, B 27 g, T 37 g, W 14 g.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.