Witaj na moim blogu!

dieta optymalna, dieta lchf, dieta ketogeniczna

GULASZ Z MIĘSA MIELONEGO Z WARZYWAMI (keto, LCHF, paleo, redukcja)

5/5 - (1 ocen)

Gulasz z mięsa mielonego z warzywami to bardzo szybkie i proste danie jednogarnkowe. Smaczne, aromatyczne a do tego niezwykle sycące. Doprawiony ostrzejszymi przyprawami znakomicie sprawdzi się w okresie jesienno-zimowym jako rozgrzewający posiłek. To kolejny doskonały pomysł zarówno dla osób na adaptacji, jak i redukcji czy stabilizacji wagi. Wystarczy tylko dobrać odpowiednią porcję i ewentualnie dodać tłuszczu pod indywidualne makro. Sprawdzi się też jako rodzinny obiad także dla osób nie będących na keto. Taki gulasz na bazie mięsa indyczego oraz oliwy z oliwek, czyli z udziałem nienasyconych kwasów tłuszczowych można łączyć z węglowodanami w postaci kaszy, makaronu itp. Jednym słowem jest to danie uniwersalne i idealne dla każdego!

Składniki – gulasz z mięsa mielonego z warzywami

Przygotowanie

Oliwę rozgrzać w dużym garnku.

Cebulę obrać i pokroić w kostkę a czosnek po obraniu wycisnąć przez praskę.

Następnie na rozgrzanym tłuszczu podsmażyć czosnek i zeszklić cebulę.

Po chwili dodać mięso i całość przesmażyć.

Cukinię obrać i pokroić w większą kostkę.

Pieczarki zetrzeć na tarce o grubych oczkach lub drobno posiekać.

Paprykę wydrążyć z pestek i także pokroić w kostkę.

Do podsmażonego mięsa dodać przygotowane warzywa. Całość wymieszać, przyprawić i dusić na małym ogniu pod przykryciem przez 30 minut.

Po tym czasie gdy warzywa już zmiękną dodać passatę pomidorową, wymieszać, doprawić do smaku i dusić ok 15-20 minut.

Gotową porcję na talerzu udekorować posiekaną natką pietruszki.

Gulasz z mięsa mielonego z warzywami polecam podawać jako samodzielne danie lub z makronem koncjac natomiast rodzinie czy znajomym z dodatkami typu kasza, ryż lub makaron.

Jeśli lubicie dania jednogarnkowe to polecam także węgierski gulasz wołowy, gulasz z jelenia, gulasz z dzika czy wieprzowy gulasz curry.

BTW całości: 3680 g, 3574 kcal, B 234 g, T 246 g, W 100 g.

Dzieląc na 8 porcji, 1 porcja: 447 kcal, B 29 g, T 31 g, W 12 g.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.