ROLLSY, CZYLI SZYBKA PRZEKĄSKA LCHF (keto, LCHF, paleo, optymalne, bez glutenu i laktozy)

Dzisiaj pomysł na szybką przekąskę zarówno na co dzień w domu, jak i jako przystawka na stole podczas uroczystości lub na wynos do pudełka 🙂 Bazę stanowią naleśniki z mojego przepisu a to co wyląduje w środku zależy tylko od Waszej wyobraźni, zawartości lodówki i makro 😉 Jeśli chodzi o sosy to tu również można śmiało kombinować. Jeśli nie ogranicza Was nietolerancja laktozy to oprócz mięsnych, rybnych i warzywnych dodatków możecie użyć serków śmietankowych i serów żółtych. Osobom unikającym nabiału polecam poniższy zestaw 🙂

Składniki na  9-10 rollsów:

 

Przygotować 2-3 naleśniki według mojego przepisu a następnie odstawić do wystudzenia.

W tym czasie pomieszać majonez z musztardą.

Przygotowanym sosem posmarować zimne naleśniki.

Rozłożyć na nich umyte i wysuszone liście sałaty, wędlinę, pokrojone w drobne słupki paprykę i awokado lub inne warzywa.

Całość posypać bazylią.

Naleśniki zwijać ciasno w rulon i spiąć wykałaczkami aby nie rozwijały się a następnie pokroić na kawałki ok 4-5 cm.

Podawać z ulubionymi dipami np czosnkowym, curry, tzatziki itp.

Smacznego!

Nie podaję BTW ponieważ wszystko zależy od składników jakich użyjecie do przygotowania rollsów 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *