ROLLSY, CZYLI SZYBKA PRZEKĄSKA LCHF (keto, LCHF, paleo, optymalne, bez glutenu i laktozy)

Dzisiaj pomysł na szybką przekąskę zarówno na co dzień w domu, jak i jako przystawka na stole podczas uroczystości lub na wynos do pudełka 🙂 Bazę stanowią naleśniki z mojego przepisu a to co wyląduje w środku zależy tylko od Waszej wyobraźni, zawartości lodówki i makro 😉 Jeśli chodzi o sosy to tu również można śmiało kombinować. Jeśli nie ogranicza Was nietolerancja laktozy to oprócz mięsnych, rybnych i warzywnych dodatków możecie użyć serków śmietankowych i serów żółtych. Osobom unikającym nabiału polecam poniższy zestaw 🙂

Składniki na  9-10 rollsów:

 

Przygotować 2-3 naleśniki według mojego przepisu a następnie odstawić do wystudzenia.

W tym czasie pomieszać majonez z musztardą.

Przygotowanym sosem posmarować zimne naleśniki.

Rozłożyć na nich umyte i wysuszone liście sałaty, wędlinę, pokrojone w drobne słupki paprykę i awokado lub inne warzywa.

Całość posypać bazylią.

Naleśniki zwijać ciasno w rulon i spiąć wykałaczkami aby nie rozwijały się a następnie pokroić na kawałki ok 4-5 cm.

Podawać z ulubionymi dipami np czosnkowym, curry, tzatziki itp.

Smacznego!

Nie podaję BTW ponieważ wszystko zależy od składników jakich użyjecie do przygotowania rollsów 🙂

 

2 komentarze

Edziaa

Jak się cieszę że znalazlam ten blog!!! Widzę że to kopalnia przepisów low carb, których poszukiwalam!

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *