PIECZONE SZPARAGI Z BOCZKIEM (LCHF, keto, optymalne, bez glutenu)

Udostępnij ten przepis
  •  
  •  
  • 3
  •  
  •  
    3
    Udostępnienia
PIECZONE SZPARAGI Z BOCZKIEM (LCHF, keto, optymalne, bez glutenu)
Oceń ten przepis

Szparagi to wiosenny przysmak a do tego niskowęglowodanowy (1,80g/100g) 😉 Pieczone szparagi to danie, które z pewnością skradnie serce niejednego z Was 😉 Przepis jest jak zawsze bardzo prosty a przygotowanie zajmie Wam maksymalnie 10 minut a po 25 minutach pieczenia szparagi są już gotowe 😉

13124657_981307835255885_4541683741978167293_n (2)

Składniki:

  • 1 pęczek zielonych szparagów
  • boczek wędzony w cienkich długich plastrach
  • sól, pieprz
  • oliwa z oliwek
  • opcjonalnie tarty ser parmezan

Szparagi umyć w zimnej wodzie. Odłamać zdrewniałe końcówki a następnie osuszyć ręcznikiem papierowym.

Szparagi owijać pojedynczo plasterkiem boczku i układać w naczyniu żaroodpornym lub na blasze wyłożonej papierem do pieczenia,

Całość skropić oliwą, posolić oraz popieprzyć.  Opcjonalnie posypać startym parmezanem.

Piec przez ok 25 minut w temperaturze 180°C do momentu aż główki szparagów lekko zbrązowieją a boczek się zarumieni.

Znakomicie smakują z różnego rodzaju sosami 🙂

Smacznego !

 

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *