NALEŚNIKI CZEKOLADOWE (keto, LCHF, paleo, bez glutenu i laktozy)

Udostępnij ten przepis
  • 22
  •  
  • 4
  •  
  •  
    26
    Udostępnienia
NALEŚNIKI CZEKOLADOWE (keto, LCHF, paleo, bez glutenu i laktozy)
5 (100%) 1 vote

Znacie już 2-składnikowe naleśniki bez mąki (tutaj filmik z przygotowania) oraz bounty bez laktozy. Tym razem przepis na naleśniki czekoladowe, które powstały na życzenie mojej córki.  Można je przygotować w wersji bez nabiału lub dla tych, którzy go nie unikają z użyciem śmietany oraz tłustego twarogu. Propozycja idealna dla miłośników naleśników, którzy nie mogą lub nie chcą jeść glutenu. Bardzo smaczne, proste w wykonaniu a do tego świetnie wyglądają. 

naleśniki czekoladowe


Składniki na naleśniki czekoladowe (ok 6-8 szt.) :

Składniki na farsz:

Jajka, mleko kokosowe oraz kakao zmiksować dokładnie do połączenia wszystkich składników na jednolitą, rzadką masę.

Na rozgrzaną, lekko natłuszczoną patelnię wlać porcję ciasta naleśnikowego rozprowadzając po całej powierzchni tworząc cienki placek.

Przewracać na drugą stronę za pomocą szpatułki gdy widać, że ciasto jest już odpowiednio ścięte.

Przygotować farsz mieszając dokładnie wszystkie składniki tzn. śmietankę, wiórki kokosowe, wanilię oraz opcjonalnie słodzik (dla mnie smak składników jest wystarczająco słodki i niczego nie dodaję).

Opcjonalnie można dodać także owoce lub dżem 100% albo powidła bez cukru.

Naleśniki czekoladowe wypełnić gotowym farszem i zwinąć w rulon bądź kieszonkę.

Gotowe naleśniki czekoladowe można podawać tak jak na zdjęciu w towarzystwie owoców jagodowych albo z bitą śmietaną kokosową lub tradycyjną w wersji z laktozą, owocami jagodowymi bądź oprószone cukrem pudrem np. z erytrolu lub ksylitolu jeśli używacie słodzików. 

Smacznego!

BTW całości z w/w składników bez dodatków: 1220 g, 2654 kcal, B 95 g, T 233 g, W 20 g (cukry). W 100 g: 218 kcal, B 8 g, T 19 g, W 2 g

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *