NAJŁATWIEJSZE KETO LODY KOKOSOWE (keto, LCHF, paleo, bez glutenu, laktozy, jajek i cukru)

Pogoda piękna więc sezon na lody uważam za otwarty! Mam już kilka sprawdzonych przepisów LCHF na różne warianty pod kątem składników oraz smaków i systematycznie będę dzielić się nimi z Wami. Jako pierwsze banalnie proste w wykonaniu lody kokosowe dla osób, które unikają nabiału, jajek i cukru 😉 Częstujcie się i udostępniajcie dalej! 😉

Składniki na 8 porcji po 50g:

Śmietankę kokosową lub stałą część z uprzednio schłodzonego mleka kokosowego przełożyć do miski.

Dodać ziarenka z laski wanilii lub sproszkowaną wanilię.

Opcjonalnie dodać słodzik lub cukier. Dla mnie śmietanka kokosowa jest na tyle słodka, że nie dodaję żadnych słodzideł.

Wszystko razem zmiksować na puszystą masę.

Wstawić na 4 godziny do zamrażalnika. W międzyczasie co 30 minut wyjmować i mieszać lub miksować aby nie zamarzły na kość 😉

Lody podawać z ulubionymi dodatkami, które należy wliczyć do makro 😉 U mnie na zdjęciu z wiórkami gorzkiej czekolady 81% i truskawkami.

BTW całości bez cukru i dodatków: 400 g, 844 kcal, B 6,5 g, T 84 g, W 19,5 g. W 100g: 211 kcal, B 1,6 g, T 21 g, W 4,8 g.

 

6 komentarzy

ver

Nie wiedzialam pod jakim przepisem napisac, wiec pisze tu. Robi Pani naprawde swietna robote ! Zaangazowanie jakie Pani wklada w keto przepisy jest godne podziwu ! 🙂 Lody oczywiscie wyprobuje 🙂

Odpowiedz
Sebastian

Ola, warto dodać żółtka kto może oczywiście, a dodanie wiórków kokosowy i zmiksowanych orzechów sprawia że nie jest tak zbity. Do słodzenia świetnie nadają się daktyle. Więcej wanilii 🙂
Spróbuj

Odpowiedz
Ola

Daktyle tylko dla tych, którzy mogą pozwolić sobie na więcej węglowodanów. Całą resztę składników łącznie z krowią śmietanką stosuję w innych przepisach na keto lody, które systematycznie będą pojawiać się na blogu 😉

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *