KOLOROWE ŚLEDZIE Z PAPRYKĄ (keto, LCHF, paleo, optymalne, bez glutenu i laktozy)

  1. Śledzie bardzo fajnie komponują się z różnego rodzaju warzywami i nie mam tu na myśli tylko tradycyjnej cebulki 😉 Jako, że staram się raz w tygodniu zjeść śledzie to i przygotowuję je w różnych wersjach. Tym razem kolorowe śledzie z papryką, ogórkiem i cebulką. Świetnie prezentują się na stole i jeszcze lepiej smakują. Koniecznie spróbujcie! 🙂

Składniki:

Śledzie namoczyć w wodzie, aby nie były bardzo słone. Ja zostawiam na ogół na dobę tzn zalewam wodą wieczorem i kolejnego dnia wieczorem przygotowuję potrawę 😉

Wymoczone śledzie odsączyć i osuszyć papierowym ręcznikiem.

Płaty pokroić na nieduże kawałki i wrzucić do miski.

Paprykę, ogórki i cebulę czerwona oraz białą pokroić w drobną kostkę i wymieszać ze śledziami.

Dodać ziele angielskie, liście laurowe, przyprawy. Całość zalać olejem a następnie dokładnie wymieszać.

Odstawić do lodówki na min. 24 godziny. Według mnie najlepiej smakują po 2-3  dniach.

Smacznego! 🙂

BTW całości liczonej z olejem lnianym, oliwą z oliwek i MCT: 1080 g, 1461 kcal, B 86 g, T 114 g, W 27 g. W 100 g: 135 kcal, B 8 g, T 11 g, W 2,5 g.

 

 

 

 

8 komentarzy

Ania

Jakie śledzie Pani poleca?
Gdzie nie spojrzę, wszędzie w składzie cukier, albo glukoza… 🙁

Odpowiedz
Ola

Niestety czystych i ja nie znalazłam, ale wybieram mniejsze zło czyli te z przyzwoitym składem 😉

Odpowiedz
alkra

Ok, na którym miejscu. Cukier – bez niego. Jednak „makro” – proszę o podpowiedź o co chodzi – jestem na początku drogi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *