KILOGRAM TŁUSZCZU a KILOGRAM MIĘŚNI!

Czasami w rozmowach, komentarzach i wiadomościach prywatnych pojawia się temat zatrzymania lub wzrostu wagi mimo przestrzegania diety oraz uprawianych treningów. Przypominam zatem, że prawidłowe odżywianie oraz aktywność fizyczna są idealnym sposobem na zrzucenie nadprogramowych kilogramów zbędnej tkanki tłuszczowej, ale pamiętajmy, że jednocześnie gdy spada tłuszcz, mięśnie rosną. Tym bardziej, że są one odżywione po przejściu na dietę LCHF. Nie martwcie się zatem wagą, ponieważ Wasze wymiary będą się zmniejszać, mimo iż waga może się zatrzymać lub nawet wzrosnąć.

14607_1414517289

Tkanka tłuszczowa ma dużo większą objętość od mięśni. Jeżeli macie niewiele kilogramów do zrzucenia, nawet mimo przestrzegania diety i prowadzonych treningów możecie nie zobaczyć efektów na wadze. Zauważycie je zakładając dotychczasowe ubrania i patrząc na stare fotografie 😉 Dlatego zawsze namawiam do zrobienia sobie zdjęć sylwetki i twarzy oraz zmierzenia obwodów (biust, pod biustem, pas, biodra, udo, łydki, ramiona) i porównywanie ich z kolejnymi 🙂 Dobrym sposobem jest również przeprowadzenie analizy składu ciała, gdzie czarno na białym widać, że nawet bez jakichkolwiek ćwiczeń fizycznych zmniejsza się poziom tkanki tłuszczowej a wzrasta tkanka mięśniowa!

foto: www.pomper.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *