KETO BRUSCHETTA (keto, LCHF, optymalna, bez glutenu)

Bruschetta to przepyszna włoska przekąska, którą można jeść na śniadanie, jako dodatek do obiadu lub na kolację. Składa się z kilku bardzo prostych składników, w tym pomidorów na które mamy właśnie sezon. Dzięki użyciu keto pieczywa wcale nie trzeba z niej rezygnować serwując jej zamiennik LCHF 😉

Składniki:

 

Pokroić bułki na kromki. Ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.

Pomidory sparzyć wrzątkiem a następnie zdjąć skórkę.

Wydrążyć środek a pozostałą część pokroić w kostkę.

Dodać wyciśnięty czosnek i oliwę z oliwek oraz pokrojoną w kostkę mozzarellę.

Całość doprawić do smaku solą, pieprzem i ziołami prowansalskimi.

Nakładać na grzanki pomidory i mozzarellę.
Zapiekać w temperaturze 200 stopni przez ok 10 minut do momentu rozpuszczenia sera ale nie za długo żeby ser nie zrobił się brązowy.
Podawać zaraz po przygotowaniu z dodatkiem listków świeżej bazylii.
Smacznego! 🙂
BTW w zależności od użytej bułki oraz ilości dodatków.

Jeden Komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *