JEDZĄC POSIŁEK, OTWÓRZ OKNO I POPATRZ W NIEBO, CZYLI BIOHACKING NA DZIEŃ DOBRY

JEDZĄC POSIŁEK, OTWÓRZ OKNO I POPATRZ W NIEBO, CZYLI BIOHACKING NA DZIEŃ DOBRY
Oceń ten przepis

Rok temu w projekcie AKR mierząc glukozę przekonałam się jakie znaczenie i wpływ (obok kalorii i makro) ma pora posiłków oraz naturalne światło dzienne na wynik na glukometrze a tym samym m.in. magazynowanie lub spalanie tkanki tłuszczowej. Dlatego cieszę się, że dni są coraz dłuższe i że mogę zaraz po przebudzeniu zjeść śniadanie przy otwartym oknie w świetle słońca. Pamiętajcie o tym, że jemy gdy jest jasno a idealnie gdy po zmroku pościmy 😉 Okno żywieniowe lepiej otwierać rano niż w południe. Więcej na ten i inne biohackingowe tematy możecie dowiedzieć się na profilu i świetnych szkoleniach Siła Wilka – Konsulting personalny: dieta, forma i zdrowie, a styl życia.

8 komentarzy

agata

Ola, wspominałaś wcześniej że jesz 2 posiłki w ciągu dnia. Bardzo mnie to dziwi bo to by była o wiele większa porcja! Ale na tym zdięciu jako śniadanie powiedziałabym że mało kalorii zjadłaś.(jak na 2 porcje w ciągu dnia) Jesz tak naprawdę odpowiednią dawke kcal w ciągu dnia?

Odpowiedz
Ola

Spokojnie jadam odpowiednią ilość kalorii a co do ilości posiłków i ich objętości to bywa różna i w dni bez treningu na ogół są to 2 posiłki a w treningowe 3. Niech Cię nie zwiedzie ilość jedzenia na talerzu a jego ładunek energetyczny. Pamiętaj że tłuszcz zajmuje mniej miejsca a ma najwięcej kalorii bo 1g to 9 kcal podczas gdy 1 g białka czy węgli to tylko 4 kcal.

Odpowiedz
agata

Mogłabyś proszę odpisać :)? bo jak na śniadanie próbuję zrobić naleśniki keto to muszę stosować jedynie mąke migdałową bo ma dużo kcal.
dużo tłuszczu nic nie da bo zostanie mi na patelni.

Odpowiedz
agata

Chodzi o to że na śniadanie dostarczam 800kcal.
I myślałam żeby zrobić naleśniki keto.
Raz pisałaś że mąka kokosowa jest lepsza od migdałowej.
Ale jak chcę zamówić sa tylko odtłuszczone.
Gdy chcę wyliczyć kcal + z mąką to wychodzi mi mało, a więcej nie dodam bo mąka kokosowa ma dużo węgli.
A tłuszcz co bym chciała użyć żeby dobić do 800kcal musiałabym dużo użyć a naleśniki tyle by nie wchłoniły bo wychodzą i tak 2 sztuki około.
A i tak nie wiem czy zdrowo i wart brać na śniadanie mąke+owoce (maliny truskawki)
uważam że bez nich mogę się obejść :3 (jak inne jedzenie) o ile żeby odchudzanie było skuteczne.
Czy byś mi odradziła owoce? usłyszę pewnie że jak makro się zgadzają to czemu nie.
Ale owoce mają fruktoze… i nie wiem czy eleminować?

Odpowiedz
agata

i jeszcze pytanko, jak ja smażę kotlety na oleju i wyjmuję kotlety to zostaje mi brązowy olej… co mam z tym zrobić? przecież makro mi się nie zgodzi z tłuszczami jak tego nie zjem.

Odpowiedz
Ola

Na jakim oleju smażysz te kotlety? Jeśli nie użyjesz pozostałego tłuszczu to należy go odlać i zważyć a do makro wliczyć tylko ten który został zużyty.

Odpowiedz
agata

Smażę na oleju kokosowym nierafinowanym. Kotlety smaczne! Tylko że ten tłuszcz zostaje. A na patelni czasem jakieś czarne plamy się kleją.
I czy naprawdę jak odleję olej będzie ta sama waga?

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *