JAJKA FASZEROWANE AWOKADO (keto, LCHF, paleo, optymalne, bez glutenu i laktozy)

Udostępnij ten przepis
  • 26
  •  
  • 4
  •  
  •  
    30
    Udostępnienia
JAJKA FASZEROWANE AWOKADO (keto, LCHF, paleo, optymalne, bez glutenu i laktozy)
5 (100%) 1 vote

Na naszych talerzach często goszczą jajka faszerowane na wiele sposobów. Znakomicie sprawdzają się także na święta na wielkanocnym stole lub jako przekąska podczas różnych imprez. Nie tylko pięknie wyglądają, ale i świetnie smakują a przepis jest bardzo prosty i wymaga zaledwie kilku składników.

jajka faszerowane awokado

Składniki – jajka faszerowane awokado (12 sztuk):

Jajka ugotować na twardo.

Wystudzone jajka obrać i przekroić wzdłuż na pół a następnie wyjąć żółtka.

Cebulę obrać i pokroić w drobną kostkę.

Awokado przekroić na pół, wyjąć pestkę, obrać ze skórki a następnie skropić sokiem z cytryny żeby nie ściemniało.

Żółtka i awokado rozgnieść widelcem jeśli użyjecie dojrzałego awokado lub zmiksować blenderem.

Dodać majonez, szczypiorek i cebulę.

Czosnek obrać i wycisnąć przez praskę.

Pastę doprawić do smaku solą, pieprzem i czosnkiem.

Białka napełnić gotową masą i przystroić zieleniną lub kawałkami warzyw.

Smacznego 🙂


3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *